کی تنهاس الان..خیلی ها دورمن اما همیشه ی چیزی کمهخدا جون نکنه تو ازم دلگیری ک قلبم تند میزنه گاهی اوقاتکی دلش برام تنگ شدهکی دوسم دارهبنظرتون کی میریم سر خونه زندگیموندارم سرد میشم کم کمولی بین گریه ندارد.....
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:48